♥ | | casPiE | | ♥

Alla inlägg under november 2008

Av VeroniCa - 30 november 2008 17:48

Hello. 8o


Jag är skittrött nu liksom. x__x har ränt runt på typ tio olika affärer idag för att hitta röda ljusslingor till mitt rum. 8o vi hittade tillsluuut en. x__x tack och lov. <3


Jag har typ inte gjort mycket idag. 8o

Seriöst, jag tror jag dränker min sorg med godis. x_x skratta inte. D: det är sant, och jobbigt. .__.;; men jag har märkt att när jag inte vill gråta så börjar jag äta godis, som om det skulle hjälpa. ;o

Just nu vill jag bara sova. x_x trööööött.


Jag köpte en liten julklapp idag till elela. 8o :D var nära på att hitta en till Cicks, men det gjorde jag tyvärr inte. D8


Jag varnar dig. Helt seriöst. Börja inte med henne. Då kommer jag och Cicks seriöst klä ut oss till gangstas, ta med våran släkt och kicka ditt ass. Du höll på med ... fan, det spelar ingen roll. Låt henne bara vara. Skada henne inte mer för hon är redan förstörd efter allt det som hänt. Det är jag med och nästan alla. Så gör inget dumt, du lär ångra det.



Nu ska jag se på TV och kanske somnar jag. D: I don't knoooow~~


sees, FREAKs. ;o


, VeroniCa

Av VeroniCa - 28 november 2008 17:43

Hello. 8o


Ja, idag skulle jag egentligen på stan med Cicks, men hon slutade tre och jag ett så jag åkte hem. Sedan fick jag veta att hon hade slutat vid två. aja. ;o

Jag stack i alla fall till Emilia, farmor och farfars gravar och stoppade några blommor där och tog bort snö. Blommorna var väl inte de finaste eftersom att jag plockade dem från snön, men de fick duga ändå. 8o sedan gick jag hem, aa.

Och så har jag bara suttit framför datorn och inte gjort någon nytta alls. 8


Jag ritade en julbild till Maja N i min klass. xD haha. Det var en bild på snö och en svart himmel, en måne, snöade lite, så var det en gran, en tomte och några paket. :P Fast på paketen stod det "Till Stina". xD haha, Stina sa att jag skulle skriva det på dem så. 8D


Jag vet inte vad vi ska äta idag. .-.

och nu ska jag flytta om lite i mitt rum ensam för Cicks kunde inte komma. x__x mnh.


Fast elela skrev nyss att hon kunde komma och hjälpa mig så nu ska jag duscha och sedan när hon har ätit skulle hon komma. :'DDD


seees, FREAKs. :)


, VeroniCa

Av VeroniCa - 27 november 2008 21:29

VI VANN!!! YEAAAAH! MED 7 - 3 !! 8DDDD HARJU ENDA IN I VÄGGEN!! WOHOOOOOOOOO!!!!! 8DDDDDDDDDDDd <333333333333


mammas ben segar sig. xD påtal om ingenting. 8)


JAG SKA PÅ HOCKEY MED ELELA PÅ LÖRDAAAAAG!! YEAAH!! <3 8DD HÖHÖHÖÖÖÖÖ !!! Sedan ska hon hjälpa mig med mitt nya rum. 8]]] hihihihihihihii. kul. 8DD och vi ska baka pepparkakor någon helg också. 8]] jag är glad. x)


vad mer? 8)) JO, MODIIIG ÄR BRAAAAAAAAAAAAAA!!! YIIIIIIIIHOOOO! <333


Jag pratade med Gitarr Killen idag. :P fast inte så länge. :/ mweeh. och jag tänkte gå till Emilia, farmor och farfars grav men det blev värsta störningarna i mobilen när jag kom in på kyrkogården så jag vågade inte gå till gravarna. x__x feg jag är. .__. men jag ska dit någon annan dag. Finns saker jag vill berätta så. :3


Nu har jag skrivit tre inlägg idag. xD nöööörd. 8 ]


nu ska jag gå. :P


baibaiii.


, VeroniCa

Av VeroniCa - 27 november 2008 15:23

Juste, ja, nu när Robin E har åkt ut från idol så hejar jag på Kevin med Ida. : 3 Bestämt. Alla andra i idol kan slänga sig i väggen. :P


*tvångsinlägg*




, VeroniCa

Av VeroniCa - 27 november 2008 14:48

Hejsan hoppsan i lingonskogen. 8o


Idag var jag på BUP, fatta jobbigt det var. Satt och lipade igenom typ hela samtalet. x__x uhn. Fick till och med min far att börja gråta. .___. fast det var för att jag pratade så fint om farmor. (ja, hon har dött.. dog för kanske fyra år sedan) - så nu vet alla det. ;o

Jag ska börja gå där då, skulle få veta vilka dagar det blir sedan. Hoppas verkligen det blir bättre för jag orkar inte med att vara ledsen hela tiden. Just nu känns det i alla fall bra. Dessutom vill jag inte vara "känd" för att vara mycket deprimerad och ledsen, för sådan är inte jag. Jag är det spralliga, glada och jättetrevliga tjejen - som även är lite väl hockeytokig. 8o

De sa att jag har ett stort hjärta också. Att jag tänker för mycket på hur andra mår och allting. Jag har tydligen varit så när jag var liten också. Mamma berättade att fröknarna brukade säga att jag ville allas bästa hela tiden och tog alltid hand om dem. I alla fall så måste jag tydligen börja tänka mer på mig själv för annars kommer jag ta på mig för stort ansvar och må dåligt. Det är bara det att jag inte vet hur man gör. Hur tar man hand om sig själv? - skratta på ni bara, men jag vet faktiskt inte hur man gör. Jag vet bara hur man tar hand om andra och försöker få dem att må bra.

Det kommer bli svårt, tror jag i alla fall.


Sedan åt i alla fall jag, mamma och pappa på banthai. 8o det var gott. Fast jag mår illa hela tiden och det börjar bli störande - jag är sjuk.

Efter det gick jag och mamma på stan och typ kollade på julsaker. Jag köpte även pennor och ett block så jag kan rita allas bilder. 8o Jag ska skriva vilka alla ska ha på ( de som läser men inte fattar får.. inte fatta. x) ) ;

Cicks - Dev

Elela - Caspian

Fjompa - Dont och intespion klubben

MarTina - (ingen aning)

AnNina - (får se)

Dóra - (kan bli något fint)

Gitarr Killen - (trodde du jag skulle avslöja det!? 8D Haha, du får se sedan. ^___^ men ledtråden är i alla fall "natur" eller något sådant. x) Typ temat. 8o nu ska jag vara tyst. : 3 )


Ja, jag och mamma hittade massa julsaker då, det var kul att kolla på dem, aa. :) sedan åkte vi hem och jag visade min katt en sköldpadda av lera som jag har gjort på bilden. 8o Hon gillade den, för hon låg och nosade på den hela tiden. x) <3


Juste, Cess ringde mig också. Hon sa att vi skulle ha dator imorgon. 8o Jag fattade inte riktigt om vi skulle ha det på LPLn på morgonen, men hon sa på morgonen så ja. x) *trög* jag lär ju se. :P


Idag är det hockey också. <33 Luleå ska vinna och om Gusten står så får jag heja lite extra på honom. 8o bara för att jag är snäll och han tillhör ju faktiskt laget. ^__^


Dóra kunde inte komma till jullovet. ;''[[[[[ Blev jätteledsen, mest ledsen i världen. T___T <//3 men hon ska komma till sport- eller påsklovet istället!! :DDDD <333 Om hon får, men hon skulle prata med sin mamma så. ^__^ HOPPAAAS. <3<3<3<3


Nu ska jag inte skriva någonting mer. 8o Jo, det finns ingenting gott hemma och jag måste sluta äta godis på vardagarna. x___x;; brrh.

Jag är hungrig. 8o Hoppas inte vi ska äta fisk idag. T__T

Juste, jag drömde en knäpp dröm om smycken inatt. 8o och om att en tv-programledare klättrade. ;o ja, det var sjukt. Hon klättrade för att hon inte var lika känd på tv som de andra. X__x Jagfattadeingenting.


Okej, men nu ska jag gå. :P

Juste Gitarr Killen skulle ringa någon dag. ^__^ <3 och i helgen ska Cicks hjälpa mig att flytta över saker till mitt nya rum. <3 OCH juste, hon kanske ska fira nyår med oss i stugan!! :D:D:D:D <33 Det skulle vara skitkul så hoppas hon fåååår. <3


NU ska jag sluta. xD

baibai, FREAKs. ;D


, VeroniCa

Av VeroniCa - 26 november 2008 16:16

Usch, vaknade på morgonen av att huvudet värkte. X__x jag har feber.


Jag drömde en jätteknäpp dröm om Zelda Majora's Mask. xD haha. Jag var typ hos piraterna och där fanns det massor av pirater, dubbelt så många än vad det är i spelet. xD Sedan kunde man vara två Link. x)


Imorgon blir det BUP. drrh, är typ nervös.. mnh, hoppas det går bra.


Jag orkar inte skriva något mer. 8o sees.


baibai, FREAKs. ;D


, VeroniCa

Av VeroniCa - 24 november 2008 17:36

IGÅR VAR JAG OCH IDA PÅ BIOOOOO. <33 TWILIGHT SÅG VI, AAA. <333 EC. <333 BLÄ VAD BRA DEN VAAAAR!! :DDDD


Och igår när jag kom hem så gick jag ut på promenad och pratade med Gitarr Killen i mobilen i typ en och en halvtimme, trodde inte det var så länge. 8O ohmawhgaud. x) Men det var roligast, aa, så det gjorde ingenting. :P <3 Det var snöstorm då också, men det gjorde inte heller någonting för jag hade mycket kläder på mig. ^___^

Fatta att vi pratade om mycket. :P Jag ville inte lägga på och om inte mobilen hade dött så hade jag kanske gått runt till tolv därute och då hade mamma och pappa blivit rädda. xDD hahaa.


Idag dååååå. :P Hade jätteskoooojsigt på engelskan med Anabanana. 8]]] Så kom Stina också, Cess var sjuk </3, och ja. :P Maja N gick hem så jag och Stina var de enda i våran grupp som var i skolan. 8o Vi fick jobba själv då. ;o vi gick till kulturenshus och letade mer info och skrev lite på rapporten och sedan fikade vi macka. :P Vi skrev lite mer sedan slutade vi klockan fyyyra. :P

Och idag är det hockey. <33 VI SKA SPÖA HV71 !! 8O


NU SKA vi äta. :P


see yah, FREAKs. :)


, VeroniCa

Av VeroniCa - 21 november 2008 17:15

Jag är trött och lättirriterad idag. x__x dooom dooom~~


Jag gick och la mig klockan nio igår. 8o Orkade inte vara vaken. x__x;;


Vad har jag gjort idag? 8o Jag var typ hyper på morgonen, vilket Anna B i min klass också var så vi båda var lite hyper. x) Men sedan sögs all energi ur mig och nu är jag trött som jag vet inte vad. ;o

Jag måste hinna läsa ut "Om Jag Kunde Drömma" förresten. x_x; Jag och Ida ska ju se den på bio på söndag. ;D <3 TAKE THAT, suckers! x)) tihihi.


Idag på morgonen hade jag värsta otur!! 8O Hade glömt mitt busskort på skolan. 8o Jag ba: "Men var har jag lagt det? T___T;; Jag minns att jag sprang omkring med plånboken igår någonstans.. men var? Juste, fan, i skolan! TOOOT" så jag sprang upp och ner för trappan och letade desperat efter en tia. xD Jag hittade inga pengar alls. .___.

Men jag bestämde mig ändå för att gå till busshållplatsen och tur att jag gjorde det föär då kom min räddare i nöden: Martina !! och hon hade en tia! ^ww^ så jag kom med bussen och allt! :P tihi.

Det snöade så vackert här idag också. <33 meow. <3


Min klass hade bara två lektioner idag. <3 Slutade 13:00. ;DD mwah.


Idag blir det idol, fast utan Robin E. ;[[[ Jag hejar inte på någon nu. 8O


Juste, igår när jag gick och la mig så var det hockey (Martina fick en chock när jag berättade att jag inte orkade se hockeyn, med andra ord det händer aldrig. xD) i alla fall så hade jag precis somnat så vaknade jag av att Jonte och pappa skrek. Jag "Yay... oavgjort. Bra, Luleå.." *somnar om* xDD


Nu ska jag nog logga ut. :)


Seees, FREAKs. <3


, VeroniCa

Ovido - Quiz & Flashcards