♥ | | casPiE | | ♥

Alla inlägg under december 2008

Av VeroniCa - 28 december 2008 22:24


ha-ha, världen är full av idioter. har jag märkt. en stor del av den i alla fall. idioteridioteridioter. åh! fukking. jaja, okej. bläbläbläblä. jag vet inte vad jag ska skriva.

jag kommer typ inte ut något. mina dagar ser alla likadana ut, boring. jag vaknar vid ett, går ner, äter lunch, ser på tv, äter middag, ser på tv, går upp, spelar dator och sover. fukking boring. fast det är kul att leka dvb, men ja ändå.

imorgon ska jag på stan i alla fall, om det blir som planerat. D: och sedan på tisdag blir det stugan. <3 längtar till nyår. :'DDD <3

och sedan efter det ska jag träffa Jen-pen och Alexia. : P najsnajs.


jag orkar inte skriva mer, baibai, freaks. ;D


, VeroniCa

Av VeroniCa - 24 december 2008 00:32

Helluuuuw !! :DD


Jag fick bästa julklapparna, aa !! En gitarr, en sackosäck, två gosedjur, ett jättejättefint halsband av Dóra <3, isländsk choklad från Dóra <3, pengar, en gitarr bok, en annan bok, ett läppstift, en sak att ha i håret, en vacker blå vas, en stor myskudde m.m ^__^ jätteglaad blev jag! :P


Egentligen är det 25:e just nu, men ja. :'D jag dvbar på msn med elela och martin .. a. :**

    Ahaha, det var askul att kolla på kalle anka och det. <3 aa. jag och elela bestämde att kalle anka var Caspie och michi var den där hyper-retsticke-fågeln. ;D sedan var tydligen caspie lufsen också. 8o höhöh.

   Jag såg Harry Potta också. :'3 taha. kulkul.


Min dag var kul, fick säkert femton julhälsningar eller mer. :'D taha.


GOD JUL PÅ ER!! <3


baibai. FREAKS.


, VeroniCa

Av VeroniCa - 19 december 2008 22:26

Jag har jullov, aa~~


Men jag har inte orkat blogga så klaga not. x-X jag har ingenting att göra just nu, bleeeh. x___x


Jag orkar inte skriva vad jag har gjort i veckan mer än att jag har varit sjuk. 8o öh, ja. Finns väl inte så mycket mer att berätta.

Jag var på basket idag, det var bajstråkigt. Madde i min klass var där, hälsade på henne.

Nästan alla sporter är tråkiga att kolla på Golf, Ridning, Fotboll, Tennis, Basket, Handboll, volleyboll, Innebandy (ibland finns det undantag) osv. ;o Den enda sport som jag vet att jag gillar att kolla på är Ishockey. <3 Hmn.

Jag är törstig förresten, påtal om ingenting.


Jag har typ pappa och Dóras julklapp kvar att köpa, får se när jag gör det. Angelicas present har jag också kvar, aa.


På söndag blir det att åka till stugan, jag och pappa ska dit imorgon så ska jag se om jag kan julpynta lite inför söndagen. Det ska bli kul. <3

Ikväll måste jag rita, fast jag vet inte om jag orkar för jag är tröttis. bläh.


Jag skulle lägga upp någon bild på mig på min blogg, men jag har ingen fin just nu så jag orkar inte det ännu, Tofflan. Mnh, kommer sedan, aa.


Nu ska jag dricka vatten, kanske rita och sedan sova. 8o god najt, sleep tajt.


Ses, FREAKs.


, VeroniCa

Av VeroniCa - 15 december 2008 23:54

Jag har faktiskt ingen lust att blogga just nu så jag vet inte varför jag gör det. 8o mnh.

Helgen var kul. :) På fredagen var jag, martin .. a och elela på bio å såg Madagaskar 2. :P riktigt najs. :) sedan gick vi på max och det var en äckel öl toalett där, golvet var fullt med öl så jag höll typ på att spy efteråt D: blääääh. sedan dvbade vi på msn, tihi. :D<3 det är så kul. :P


På lördagen vaknade jag vid tolv av ett sms från elela, hon frågade om jag ville följa på stan och det ville jag så vi for dit. Jag köpte de sista paketen, eller ja tills på söndag i alla fall och sååå. Hon köpte också pakeeet. :D så nu har jag bara några bilder kvar att rita. x_x wujwuj.

Aa, så åkte vi heeeem. :D sedan kom hon till mig, efter att jag hade ätit och duschat. Vi såg på Harry Potta och bakade kladdkaka. :D sedan försökte vi få igång super nintendot nere men det gick inte så vi spelade ett konstigt spel på TV:n. vid tolv gick jag, hon och fjompa ut. :D vi lekte lite på snökullarna och sedan gick vi hem till var och en. :P jag ritade lite å smsade innan jag somnade. :P


igår vet jag inte vad jag gjorde. jag mådde inte bra i alla fall så vi skippar den dagen, blä.


Idag är jag sjuk. Luleå vann i alla fall!! <333 hihi. jag har dvbat med kuliga elela, martin .. a och cicks på msn. <3 det var kul, aa. :D

sedan addade jeppsipeppsi mig. <33 ochoch jag fick snacka med mikiemikie. <33 wiiiiie, blev så gladis!! <3 :D hihi.


imorgon blir jag hemma, blääh. ;o men onsdag blir det nog skola, aa. :D


ses, FREAKs. :D


, VeroniCa

Av VeroniCa - 11 december 2008 19:44

Hejsan. :D


kortfattad dag: JAG FICK VG PÅ MATTEPROVET, 3 POÄNG IFRÅN MVG!!! HELT SJUKT IN MAH HEAD!! <3333

Redovisningen gick mycket bra. :D Jag såg inte nervös ut enligt min mentor, skumt. 8o

Jag, elela och förhoppningsvis Martina ska på bio halv tio imorgon. :P

Jag ska på stan med Ida. 8]] imorgon.

Nu är det hockey, ska dra. :P berätta för mammsen om betyget. 8D



baibai, FREAKs. <3


, VeroniCa

Av VeroniCa - 10 december 2008 16:48

Hejhej. 8o


Idag har vi haft provredovisning inför imorgon, det gick bra, fast jag glömde svara på en sak som jag inte fattade. ;o men det lär gå bra imorgon, jag kan det jag ska kunna så förhoppningsvis går det bra imorgon. :D Det ska faktiskt bli kul. ;p bara jag inte får någon black-out eller något, men det borde gå att undvika. 8o vi får väl se.


Jag gjorde matteprovet idag, det gick typ inget bra. .___.


Nu är jag trött, typ jättetrött. .-. brrh.


Jag har typ inget mer att skriva. xD Annina skulle ringa mig idag, tydligen om något roligt vi alla kunde hitta på, om jag förstod rätt. :) men alla menar jag DVB-ligan, ni ingår inte i den. ;D höhö. Eller jo, Erika, Annina, Martina, Cicks, Fjompa och jag då, men ingen mer. 8]]] hähä.

Dessutom har jag kommit på en sak om en av mina i DVB, elela är nyfiken så hon vill DVB:a. xD Haha. Vi får ta och göra det någon dag, aa. :D

Sedan kanske jag, hon och Martina ska på bio i helgen, eller ja, vi ska det. :P Cicks kunde inte följa, men Martina ska vi tvinga med. Om det behövs ens, jag tror hon vill gå med oss så. bara hon kan. ;D ^__^


Nu ska jag gå. 8o måste på toa. (intressant, jag vet)


baibai, FREAKs. 8]]


, VeroniCa

Av VeroniCa - 8 december 2008 20:15


ont i huvudet. allt är skit, igen. avskyr det.

alltid när jag haft så roligt så kommer de här dagarna då allting slår tillbaka på mig, rätt i ansiktet. åååh, mitt huvud sprängs.


jag har pluggat idag. typ det enda jag har gjort. och duschat. sedan har jag drömt de där jobbiga drömmarna igen. också typ ingenting mer. ätit.


jaja, jag kanske blir glad sedan, jag vet inte. brukar vara så.

orkar inte säga någonting till pappa, orkar inte. någonting måste jag väl klara själv.


ses , freaks.


, VeroniCa

Av VeroniCa - 7 december 2008 14:41

Hej. :P Jag ska skriva lite om igår för det gjorde jag icke. 8o


Lördag: Martina och Cicks sov över från fredagen till igår då. Samtidigt var det Öppethus också, 10:55. Klockan 10:30 stod jag och smörade en macka. Mamma bad mig kolla på klockan och jag fick stressa lite, höhö. När jag satte mig i bilen satt Martina och Cicks kvar vid matbordet och åt, kändes lite skumt att vinka till dem från bilen in mot mitt eget hus, haha.

I alla fall så var det sjukt roligast att vara på Öppethus. <3 vi gjorde bara roliga saker. : p höhö.

Sedan gick jag och Stina och letade efter Ida som tydligen var på Media, sa Camilla. Men det visade sig att hon inte alls var på den Media Camilla hade sagt utan på NTI, vi orkade inte gå dit. Ja, sedan skulle Stina och fixa linser. :P Jag stack till Åhléns för där var mamma, fjompa och hennes kompis Mia. Så åkte vi till Kvantum, aa. Handlade och sådant, sedan åkte vi hemski.

Jag gick och la mig när jag hade suttit framför datorn ett tag, trodde Elela var arg på mig, eller irriterad så jag hade lite dåligt samvete. .-. dessutom mådde hon inte bra, vilket gjorde det värre. Men jag lyckades muntra upp henne och sedan ringde jag henne faktiskt. Ingen av oss hade något att göra så vi gick ut på en prommenad (innan det såg jag på Narnia och åt mat). Det blev en lång prommenad från nio till elva. Sedan hämtade vi en matta som vi kunde sitta på i snön, även en såkallad "flygande matta". Haha. :D Ja, Elela tyckte vi kunde se om Martina och Cicks ville komma ut, och det ville dem. Trots att klockan var elva. x) Vi berättade om det sammanträffandet jag och elela råkat ut för. xD haha, det var helt skumt, men så bra. xDD

Ja, sedan stack vi alla till lekparken och skulle DVB:a, men eftersom att vi inte kom på vad vi skulle DVBa och klockan var så mycket så sa jag att vi kunde göra det på MSN. :P alla gick hem och loggade in på MSN. Det var roligast, fatta! :DDD <3 Fast Cicks var tvungen att logga ut om ett tag. D8 jag, elela och Martina satt kvar till tio i tre. xDD hahaha. men det var så himla kul. <33

      Elela sa också att hon saknade känslan när alla i DVB gjorde någonting tillsammans så jag frågade pappa om vi i DVB-ligan kunde få åka ut till stugan någon dag på lovet och sova där, det fick vi. Så det ska bli av något datum och fatta kul vi ska ha då! :D Helt mysigt att vara där på vintern med vännerna. <33 Och den bästa ligan, eller gänget som finns. <3


Nu ska jag duscha, sedan kanske jag försöker få tag på alla och se om vi kan hitta på någonting. :P Fast Cicks skulle nog inte vara hemma förens på ett tag, men man kan alltid se. :D


Ha en bra dag, ni i DVB-ligan ska ha en BÄST dag, pälskar er. <3


See yah, FREAKs.


, VeroniCa

Ovido - Quiz & Flashcards