♥ | | casPiE | | ♥

Alla inlägg under maj 2009

Av VeroniCa - 10 maj 2009 11:32

O'hoj!


yepp, har inte orkat blogga, jag är så slö. :( det är lite sämst att jag inte orkar blogga för det mesta ändå. ._. hm.

I alla fall så fyller jag år på tisdag! ^__^ så det ska bli kul. :D fast inte de nationella proven vi har i matte samma dag. :( sedan har vi ett annat prov på onsdag i IOS, men sedan slipper jag proven helt skulle jag tro! ^__^ två veckors APU på min systers skola med Cess! Det ska bli super! efter det blir det en vecka i skolan och sedan drar jag till Cypern med familjen och då har jag sommarlov! woho! Jag längtar supermycket. :D fast inte tills vi ska flyga eftersom att jag är så himla rädd för det. x__x


Förra veckan var i alla fall superkul, på torsdagen sov martoina och elela över och vi var ute och cyklade (fjompa med) och så. :D vi spelade kort och hade massa kul! På fredagen kikade vi igenom filmer hos martoina eftersom att vi skulle  se film hos henne på lördagen. :) i övrigt var mamma och pappa borta tors  - söndag, de var på en färja i stockholm. :D i alla fall på fredagen var det supervarmt väder här och när jag skulle till Schtina och se film med några så avled jag nästan på bussen. jag mötte andreas någonstans på mjölkudden och tillsammans gick vi till schtina. där väntade även anna och krille, trevligt. vi spelade lite keyboard och så, anna satt framför schtinas dator och sedan skulle vi bege oss ut för att leta reda på cess och david som tydligen inte hittade till schtina. :'D vi hittade dem ganska lätt och sedan samlades vi alla i en sådan där ring och viskade vad vi skulle göra, haha. vi gick till konsum och de flesta köpte godis, förutom jag och några andra x'3, sedan vandrade vi tillbaka till schtina. jag fick leda vägen och att skutta på den mot solnedgången var nog något av det roligaste jag gjort, haha. jag och cess gjorde det. när vi var framme så trängdes alla ihop i schtinas soffa och vi kollade på twilight, trevligt. fast jag somnade, men jag har redan sett den så, haha. sedan kom det tre killar till och det blev ännu mer trångt i soffan, taha. efter twilight hämtade vi ny luft på altanen och sedan började färden mot busshållplatsen, sedan åkte jag hem med cess och david i samma buss. när jag kom hem minns jag knappt vad jag gjorde, jag somnade i alla fall, taha.


lördag (2 maj) - var det ganska segt i mitt huvud, men jag steg ändå upp för att städa hela nedervåningen så det var riktigt bra gjort av mig. :D sedan åkte jag och fjompa och köpte godis, efter det sov jag och sedan kollade jag på tv, det kändes som en söndag. så blev det att gå till martoina och kolla Final Fantasy med henne och elela medans vi väntade på att Andreas skulle komma. när han kom såg  vi one missed call och skrämde honom rejält med att ringa elelas mobil som har ringsignalen som är med i filmen, tihi, så snälla är vi. sedan såg vi lite av lejonkungen och jag fick sjunga med i snart är det jag som är kung, kul var det. efter det var klockan kring elva så då fick vi springa till bussen, höhö.

När jag kom hem såg jag tv och sedan gick jag och la mig. :D


söndag (3 maj) - kom mamma och pappa hem rätt tidigt och vi fick massor av godis. Jag pluggade NK också, sedan minns jag inte mer av den dagen, haha. och elela fyllde år! ^-^


måndag (4 maj) - :o eh.. ja, det var måndag. juste! vi slutade tidigt. :D det var kul, så då rände jag, cess och schtina på stan. 8'3 najs!


tisdag (5 maj) - var inte så viktig.


onsdag (6 maj) - eh, inte så viktig, vanlig bara.


torsdag (7 maj) - hade vi nationellaprov i engelska och gick övertid, inte kul. men aa. checkade kläder på stan med elela. :) var på BUP och blev helt nedstämd efter det, resten av dagen. Pappa var superorolig för att jag knappt pratade och bara stirrade rakt fram, men det blev bättre framåt kvällen.


fredag ( 8 maj) - köpte och testade kläder på stan, schtina var med, vi fikade även. 8'3 trevligt var det. :D när jag kom hem sprang jag runt på gatan och gården med min syrra, haha, barnslig jag är, men det var kul. :D så hämtade vi mamma och mat från max och blabla. :)


lördag(igår, 9 maj) - seg dag. x_x vaknade kring nio och åkte på någon handledarsak för övningskörning med mamma och pappa. det var väl trevligt om man bortser från att mina ögon höll på att avlida, det var i tre timmar så ja, jag blev less om en stund. sedan kom jag hem kring ett och la mig å sov till fem. :D jag drömde värsta chill drömmen. 8'3 men minns inte nu vad det var. så såg jag tv på kvällen och så och led för att jag inte hade nå godis. :(


söndag(idag, 10 maj) - jag vaknade nio och började pugga matte och IOS, duktigt sedan satte jag mig framför datorn och fick inte följa å handla för att de ska köpa presenter till mig. :O mobbning, ja. fast ne. x'3


nu ska jag ta upp min mobil som ligger på golvet för att jag tappade den för 10923403294092304 gången. sedan ska jag ringa mamma och be henne köpa mitt godis. :)


baibai, FREAKs!!


, VeroniCa

Presentation


CasPiE är jag ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

läsvärda blogglänkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards