♥ | | casPiE | | ♥

Alla inlägg under april 2009

Av VeroniCa - 24 april 2009 22:08

'ello.


Idag var en najs dag. Jag är sömnkoma-trött nu. inte roligt är det. Veckan var faktiskt helt okej, aa. om man bortser från mina svackor som dyker upp varje dag. men jag lever och ger icke upp, som tur är!


jag orkar inte blogga nu för tiden. x__x det tar typ för mycket tid, eller ja, jag vet inte. Jag har väl tappat intresset, det gör jag för många saker känns det som. fast ja, då utvecklas väl nya intressen, kanske.


Jag vill ha nya skor, ska fråga mamma om vi kan köpa det imorgon, aa. Pappa har nämligen sin femtioårs fest då så det skulle passa bra med nya skor då också, mnaha.


i övrigt .. äh, jag vill inte skriva hur det är för jag vill inte vara någon som klagar på att jag har det så himla jobbigt så jag skippar den biten. Det finns många andra som har det värre. mja.


nu ska jag gå.


baibai, FREAKs!!


, VeroniCa

Av VeroniCa - 14 april 2009 13:19

O'hoj,


var ett bra tag sedan jag skrev, höhö. Men har varit i Hemavan och varit slö så jag har inte orkat skriva något. :D hehe. Just nu kan jag däremot skriva eftersom att jag är rastlös i typ en timme och thugo minuter till. Ska nämligen spela med bandet. Pappa fyller år den 23 april och om allt går som vi har tänkt ska vi spela på hans fest. :) det blir kul.


Igår var en superduperrolig dag! elela och martina sov över från söndagen till igår och det blev DVB, DVB, DVB och DVB (ingen vet vad det är, good. hihi.) sedan såg vi I Am Legend, eller I Am Leif som jag nästan skrev till elela i ett sms. Den var bra, men skumt kort. :P Så såg vi Guldkompassen och den var väl inte lika kul. Igår så gick vi ut och åt frukosten på vår släpvagn, jag och elela reste oss upp samtidigt och lyckades få släpvagnen att flytta sig en och en halv dm, haha. Kul var det. Sedan ritade vi upp ett Fia Med Knuff på gatan och spelade med oss själva som pjäser och några kritor som blev övöerkörda av bilar ett X antal gånger. xD haha. Men det var jättekul och vi gjorde det i typ fyra timmar, eller vi var ute så länge. Sedan åkte mamma, jag och Fjompis och handlade, aa. Så blev det att spela Mario sedan också. :) vilket var kul. DVBade lite med elela också, en stund för sedan skulle hon till en kompis. :( :D


men nu ska jag inte skriva mer, napp. ses, FREAKs!!


baibai!!


, VeroniCa

Presentation


CasPiE är jag ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

läsvärda blogglänkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards