♥ | | casPiE | | ♥

Alla inlägg under september 2009

Av VeroniCa - 29 september 2009 16:59

finns nere i hörnet, folk som läser min blogg borde skriva där <3 har även lagt in länkar på bloggar jag läser och tycker är mmh <3 hihi.




, VeroniCa

hm.

Av VeroniCa - 29 september 2009 16:30

jag är less på falska människor, falska vänner, allt sådant! De som bara finns där då saker väl händer och sedan drar, har folk inget jäkla samvete?! Vi såg en film på skolan som typ handlade om detta, jag blir alltid stört arg då jag ser sådana filmer för jag lever mig verkligen in i deras position. Så less. Allt sådant folk borde fan gå någon vänskapsskola som är stenhård istället för att leka Narsissia (vad sjutton han nu hette) och Hitler. D8 jevvla film.


Var hur som helst till sjukgymnasten tjugo i två, vilket tog femtio minuter så då var jag med Amandawww på stan. ^ww^ hon hittade en jättefin jacka!

Synd att jag är fattig, annars hade jag köpt fika 8o Vi ska på hockey tillsammans också någon gång <3 sedan ska ju även jag, stina, cess, ludde och david det med någon helg! 8D *se fram emot massa*

Älskar att hockeyn haar börjat igen <3 ååh, så mysigt att sitta i COOP Arena och jubla, bli arg, klappa, skrika, gråta av lycka till matcherna <'3 saknar bara allt hockeysnack med chi


orkade inte skriva om allt så jag kopierade. idag är jag småsur och då jag är småsur ska man passa sig för då kan jag bita hårt. D: jag är LESS.


LULEÅ VANN IGÅR BTW!! <33 2 - 0, MOT LHC! HEHE.


, VeroniCa

Av VeroniCa - 27 september 2009 15:37

hellu.

 

 

ja, alltså istället för att skaffa en helt ny blogg återgår jag till min gamla 8'3 *smart*

jag kommer dock inte vara så aktiv ännu, eller i alla fall inte skriva så mycket pga att jag har skadat vänstra handen 8o uh. men men.

 

för tillfället orkar jag inte skriva mer xD

hockey igår btw, Luleå vann mot SSK med 8 - 2 !! <33

  

kunde inte låta bli att ta med kameran till matchen <3

 

 

 

ba~~baii !!

 

, veroniCa

Ovido - Quiz & Flashcards