♥ | | casPiE | | ♥

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Luleå HF VS. Skellefteå AIK !!

Av VeroniCa - 3 januari 2010 13:41

ahahaha.

 

 hallo! Igår var jag på match och Luleå Hockey vann! WOHO!Och det var värsta fighten då Jonte Hedström vann! SAIK spelaren ramlade ner på isen, HEHE. Jag jublade som en tok och som många andra reste jag mig upp och klappade i händerna! hihi. Ja, det var helt woho! Luleå vann med 5 - 2 och de som inte såg matchen missade verkligen en av de bästa matcherna kan jag då säga! :D ;)

 

 Och detta är första inlägget jag skriver i år ser jag! :) hihi, coolt!

 

 

   

 

 

 

 

 baaaaa~~baaaaii !!!

 

 

 

 

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av VeroniCa - 25 januari 2010 18:49

www.xbangbangyouredead.blogg.se <--- japp, kommer vara aktiv där, kanske kommer tillbaka till denna blogg någon gång, vi får se. :] har ju hänt förut.   anledningen till att jag byter blogg är för att jag ledsnar helt enkelt. Jag vill ha nya f...

Av VeroniCa - 21 januari 2010 19:43

asdasdasd!!   JAHA! MEN VAD ROLIGT ATT MAN MISSADE HELA FÖRSTA PERIODEN FÖR ATT PPV INTE HAR NÅ LIV! Jaja, nu verkar det fungera i alla fall, hoppas det fungerar under matchen också och inte bara i pausen. Missade tre mål, två Luleå mål och ett r...

Av VeroniCa - 20 januari 2010 21:33


halloooouh!   Idag har jag varit ooootroligt trött, men eftersom att jag slutade halv ett så åkte jag hem, gick in på datorn en stund och sedan vilade jag. Jag kan säga att det var hur skönt som helst och jag blev så mycket piggare efter att ha v...

Av VeroniCa - 17 januari 2010 16:20

ÄR INTE OKEJ!!   förstå vad himla less jag blir på de som härmas. Det är typ synd om dem för de fattar inte att de gör det själv. Det är synd att man känner de som gör sådant för man kan inte dela saker med dem på samma sätt som man kan med andra...

Av VeroniCa - 10 januari 2010 13:39

mnh.   Det är verkligen inte bra alltså, åh. Men ja, det blir väl det I guess. Jag ska mest troligt inte fortsätta med innebandyn, det känns jobbigt att sluta eller att ta det beslutet, men det känns inte rätt. Samtidigt känns det som jag sviker,...

Ovido - Quiz & Flashcards