♥ | | casPiE | | ♥

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av VeroniCa - 20 januari 2010 21:33

halloooouh!

 

Idag har jag varit ooootroligt trött, men eftersom att jag slutade halv ett så åkte jag hem, gick in på datorn en stund och sedan vilade jag. Jag kan säga att det var hur skönt som helst och jag blev så mycket piggare efter att ha vilat! :]

Efter att ha vilat käkade jag och sedan snackade jag med folk på msn.

__________________________________________________
_________



 

 

   Och Ida vet redan, för jag har tjatat ihjäl om det, men du vet att jag finns här. Du tog hand om mig då det med min bästa vän hände så nu är det min tur att ta hand om dig. Jag älskar dig så mycket det vet du, jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva. Jag hjälper dig då livet känns tungt och jag hjälper dig på din väg, jag finns alltid där om du behöver en axel att luta dig mot. Jag vet att du helst håller jobbiga saker för dig själv, men jag finns och du vet att du inte ska tveka om du vill prata med någon. Jag finns här för att du ska kunna prata med mig för om det är någonting i världen jag är bra på så är det på att lyssna och sätta andra i första hand och mig i andra. Låt mig få ha nytta av det jag kan. Och viktigast av allt, låt inte dig själv plågas i onödan om du känner att du vill prata.

Lita på mig. Älskar dig bästaste vän, kusin, tvilling, allt du någonsin är och kommer att vara för mig. <3

 

                                                  



                                                  


       

 

 

 __________________________________________________
_________


 

 

 

 

 

 

I övrigt har jag varit ute med martina idag. Vi gick på en promenad och aa. :) Nu ska jag inte skriva något mer.

 

 

ba~~baaaaaiii !!

 

 

 

 

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards