♥ | | casPiE | | ♥

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av VeroniCa - 21 januari 2010 19:43

asdasdasd!!

 

JAHA! MEN VAD ROLIGT ATT MAN MISSADE HELA FÖRSTA PERIODEN FÖR ATT PPV INTE HAR NÅ LIV! Jaja, nu verkar det fungera i alla fall, hoppas det fungerar under matchen också och inte bara i pausen. Missade tre mål, två Luleå mål och ett rögle. Dock fick jag se Luleå målen nu så jag blev superglad! <3 hihi. Nu fungerar det så nu ska jag gå och kolla. :)

 

Jag är typ förkyld och har svårt att andas, kan knappt anstränga mig för då känns det som om jag ska tappa andan helt. Jobbigt äre och det har tagit på mina krafter idag.

 

Aja, har matteprov imorgon. Flyttade fram det. Men nu måste jag gå och se hockeyn <3 baibai!!

 

 

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards